Jordi
El pàrquing no va rebre la meva reserva i la treballadora, super amable, va fer mil i una gestións per trobar una solució. Finalment, veient que jo tenia la reserva pagada, em va obrir la barrera. El pàrquing està bé, la sortida es justa amb vehicle gran.



